Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1,8ТС няма мощност !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ...ех, аз разбира се тръгнах от опита си с руски автомобили ...теорията и самоделните ремонти
    ...ше ми трябва време да си сменя нагласата като мина на 156-ца

    Comment


    • #17
      няма лошо колега... важното е да изкажеш мнение и да дадеш съвет.... макар и с повече електроника това е ДВГ и принципа му на работа си е един и същ !
      Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Yon
        Пропушването най-вероятно е било някакъв конденз. Ако колата е била студена, а и тия дни сутрин си е хладно. Що касае загубата на мощност я първо си оправи газоразпределението както са ти казали па после давай 300 лв за свещи.
        одеве видях че като е студена не пуши от пръчката ама като я покарах малко и гледам пак че има лек пушек... иначе не надува! Сега този пушек ме претеснява,дали е възможно да са запушени маслкосъбирателите и да са се увеличили картерните газове или нещо друго ?
        Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

        Comment


        • #19
          ...теоретично: при изгасен двигател след работа лек пушек е нормален, тъй като картерните газове остават в картера, а не се засмукват за повторно изгаряне
          ...щом не надува и не цапа при запален двигател, всичко е ОК

          Comment


          • #20
            нито смука нито дува нито цапа просто много лек пушек при запален топъл мотор на празен ход и така птдухва нагоре като пара ! Но като су сложа пръста няма нялягане не усещам !
            Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

            Comment


            • #21
              ...маслосъбирателите от картерните газове при всички автомобили е препоръчително да се мият и чистят механично от сажди при всички двигатели, друг е въпроса доколко са достъпни
              ...обаче щом не надува, предполагам са чисти...замърсяването им затруднява потока на картерните газове към смукателния тракт ...и повишава налягането в картера
              ...сори, ама все пак съм и инженер по тия неща

              Comment


              • #22
                ...ако е само лек веещ се пушек, не е страшно ...изпарения от конденз и нормални картерни газове, все пак там се плиска горещо масло
                ...не трябва да е здрава плътна струя дим и да ти бута пръста от отвора ...а като го махнеш да тръгнеш да търсиш каша за миене

                Comment


                • #23
                  еми някъква непрекъсната струя като пара.... кат си сложа пръста няма налягане не ми го бута не го цапа..... масло не ми гори колата не пуши,маслото е чисто,сега си върви нормално,харчи ми малко, пръчката за маслото е чиста нагоре не е омаслена ! Затова сипвам си бензин и си карам... ! Сега само ме дразни че ми намаля оборотите на празен ход.... доста изчетох за проблема и разбрах че булшенството са с такъв проблем! Само моля ви ми обеснете каде точно е тази дроселова клапа и как точно да я почиста.... махам маркуча на филтера и се вижда една решетка само (тя май е на дебитомера) каде точно се намира как да я чиста и какво да чиста каде да пръскам с тоя спрей ? Моля някой ако знае нека каже че доста тъсих сигорно съм кьорав !
                  Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                  Comment


                  • #24
                    В другия край на маркуча, след дебитомера
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment


                    • #25
                      там дето влиза отдушника за картерните газове ? И как се чисти ?? и кое по точно се чисти? Или пръскам там пък то мръсотията ще си падне сама
                      Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                      Comment


                      • #26
                        След него. На маркуча има една голяма скоба, след нея е компа с две букси отгоре. Махаш голямата скоба и вътре в металната тръба ще видиш клапата, която се движи от жилото на газта. Пръскаш с карбклийнър, изчакваш малко и бършеш, особено по ръба на клапата
                        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                        Comment


                        • #27
                          ок ще гледам неска да го напраа и ще докладвам за резууултс !
                          Мерси много на всички които се отзоваха
                          Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                          Comment


                          • #28
                            почистих с парцалче леко влажно и ефект има сравнително добър.... сигурен съм че със спрея вече работата ще заспи ! но много ме съмнява дебитомера и свещите! Некст уеек съм на диагностика при Бобо да си каже човека тежката дума ! А по м/у другото как се почиства деботомер ? или почва вече много да ме хапе главата мене ?
                            Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                            Comment


                            • #29
                              Дебитомера не го пипай, че ще стане приключение! По- добре иди при bobo да я види.
                              Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                              Comment


                              • #30
                                са колцата си върви сега добре,аз трее смена термостата че не затваря и мн мн трудно загрява..... ама за тва дето се случва да изгуби мощност ще я карам при бобо и дано да успея за тази седмица
                                Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                                Comment

                                Working...
                                X